els primers prototips del sistema triangular Talgo
VNG | REDACCIÓ | 26/02/2012
| |
carrera ‘Enginyeria inversa del Talgo I’, de Mario Aragón i Xavier García, i Enginyeria Inversa del Talgo 0’ de Roger Cascante i David Xaubet. L’objectiu de l’article guanyador ha estat recollir el projecte d’enginyeria inversa sobre els primers prototips del sistema triangular Talgo. Amb aquest estudi s’ha treballat principalment el disseny i el comportament dels prototips en la via, així com la resistència dels materials. En aquesta primera edició, s’han atorgat també deu mencions de qualitat a treballs sobre temes ferroviaris entre els quals s’ha reconegut el projecte presentat altres quatre estudiants del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica, amb seu al campus de Vilanova. L’article ‘Configuració i implantació del sistema ERTMS/ETCS Nivell 1 en el tram entre Plaça de Espanya-Martorell. Enllaç de la línea Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya‘ dels estudiants Pedro De La Rubia, Alejandro Berenguer, Jordi Fábregas i Sonia Bernad ha estat reconegut amb una menció de qualitat i diploma en la primera edició d’aquest premi. Es tracta del projecte de Fi de Màster que els estudiants ja van defensar en el màster el curs 2011/2012, en la primera edició d’aquest màster pioner a Catalunya. L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc el 14 de febrer al Palau Fernán Suárez (Madrid), seu de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles. Amb la convocatòria del I Premi per a joves enginyers ferroviaris, TRIA Railway R&D y la Fundación de los Ferrocarriles Españoles, volen incentivar la recerca en l’àmbit de l’enginyeria ferroviària entre els joves menors de 35 anys d’aquest sector. |
Foto: UPC. Estudiants de la UPC a Vilanova reben el I Premi per a joves enginyers ferroviaris
http://www.vilanovadigital.com/espais/actualitat/article.asp?IdArticulo=34873
No hay comentarios:
Publicar un comentario