viernes, 10 de febrero de 2012

Sitges promociona l’oferta de turisme de negocis al mercat britànic



La presència de Sitges al Confec Red, un workshop professional de turisme de negocis, ha servit per potenciar el municipi com a destinació principal en aquest sector dins el mercat britànic.



L'Agència de Promoció de Turisme de Sitges ha participat en el workshop Confec Red, entre els dies 2 i 5 de febrer a Tenerife. El Confec Red és la trobada anual de professionals que aquest any ha reunit 80 representants de les empreses organitzadores de turisme de negocis més importants del mercat britànic. A Sitges les reunions internacionals representen al voltant del 50% de l'activitat, de la qual el 12% pertany a reunions realitzades per empreses organitzadores del Regne Unit.
En el marc del Confec Red, el Sitges Convention Bureau, el programa de l'Agència de Turisme de negocis, va realitzar 26 entrevistes amb compradors i empreses organitzadores, entre les quals es trobaven les agències més importants de Regne Unit com Carlson Wangonlit Travel, Global Cynergies o Grass Roots, entre moltes altres. La reunió ha servit per donar a conèixer i potenciar Sitges en el marc del turisme de negocis, ja que majoritàriament aquestes empreses opten sovint per Barcelona, que continua posicionada com la primera destinació en aquest mercat, i Sitges com a municipi complementari.
Actualment el municipi Sitges disposa d'1 hotel de 5* i 11 hotels de 4*, el que representa més de 3.000 places hoteleres, un auditori amb capacitat per a 1.400 persones, un centre de convencions per a 500 i 100 sales de reunions en hotels i espais singulars on es poden celebrar sopars de gala. Sitges, a més, compta amb una àmplia oferta gastronòmica amb restaurants que poden acollir grups de fins a 350 persones.
Les empreses britàniques veuen amb optimisme la recuperació econòmica del Regne Unit i també del sector associatiu que ha suportat millor la crisi. L'any ha començat amb moltes peticions i una recuperació lenta del sector de reunions.
CONFEC, organitzat per Mc Lean Events, va començar com una trobada professional de turisme genèric el 2001. En aquesta edició el Confec Red ha comptat amb 13 esdeveniments especialitzats de turisme amb diferents subdivisions segons mercats i segments.

No hay comentarios: