sábado, 1 de abril de 2017

Uns nois apedreguen un noi gai a Sitges i gairebé el maten

Catalunya Diari

SUCCESSOS

Va quedar inconscient sobre les vies del tren i el van haver d’auxiliar

Un grup de nois homòfobs van intentar matar un noi gai a Sitges a cops de pedra. Segons explica 'El Periódico', l’agredit era en un local d’oci quan un grup de nois van començar a burlar-se d’ell i els seus amics per la seva orientació sexual. Quan va acabar la nit de festa, la víctima va anar a la platja a fer temps fins que arribés el primer tren mentre els seus amics van marxar cap a l’hotel. Aleshores, es va tornar a trobar el grup de nois i va decidir anar a l’estació per evitar qualsevol conflicte.

«Mentre esperava en un banc, un d'aquests nois es va posar al meu costat i em va amenaçar, i va ser llavors quan vaig notar un fort cop per darrere, al meu cap. Em vaig aixecar marejat i en girar-me vaig veure la meva sang en una pedra d'un pam que tenia un d'ells mentre somreia», explica la víctima. En aquell moment, van començar a insultar-lo i a amenaçar-lo dient-li que el matarien a cops de pedra. A causa de la pallissa, va perdre la consciència i va acabar a sobre les vies del tren. Un tercer noi que anava amb els agressors es va desentendre dels seus amics i va ajudar la víctima a tornar a l'andana. «Minut i mig després passava el primer tren», recorda l'agredit.

«Sort de l'acompanyament de l'Observatori Contra l'Homofòbia i dels ajuntaments de Barcelona i Sitges. M'han fet sentir segur i anar recuperant la confiança, tot i que encara queden traumes a superar», explica la víctima commocionada pel que va passar. Per la seva banda, els dos agressors han estat identificats pels Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Sitges. Un d'ells és menor d'edat i està sota tutela oficial, mentre l'altre major d'edat està en presó preventiva.

http://catalunyadiari.cat/noticia/26455/uns-nois-apedreguen-un-homosexual-a-sitges-fins-que-quasi-matar-lo

No hay comentarios: